Membangun Service Quality Melali Konsep 6A dan Prime Service

  • Dr. Siti Mahmudah Politeknik nsc surabaya

Abstract

Industri jasa saat ini memiliki peran yang sangat penting dalam perekonomian suatu negara.
Seiring dengan meningkatnya persaingan global, mau tidak mau sebuah perusahaan harus
meningkatkan service quality yang dimiliki agar menjadi service excellence (layanan prima).

Published
2019-05-10
How to Cite
MAHMUDAH, Dr. Siti. Membangun Service Quality Melali Konsep 6A dan Prime Service. Buletin NSC Media, [S.l.], v. 1, n. 2, p. 8, may 2019. Available at: <https://nscpolteksby.ac.id/ejournal/index.php/BNM/article/view/120>. Date accessed: 16 june 2019.

Most read articles by the same author(s)

Obs.: This plugin requires at least one statistics/report plugin to be enabled. If your statistics plugins provide more than one metric then please also select a main metric on the admin's site settings page and/or on the journal manager's settings pages.